Jakie cechy powinna posiadać lada do recepcji?

Czasami wybór odpowiedniego mebla do recepcji może okazać się nie lada wyzwaniem. Zwykłe biurko najczęściej nie spełnia wszystkich wymagań, jakimi powinna cechować się profesjonalna lada recepcyjna. Dlatego też warto stawiać na meble, które nie tylko ułatwią pracę zatrudnionym osobom, ale podkreślą również wizerunek i charakter firmy. Warto postawić zwłaszcza na lady, które mają dobraną odpowiednią szerokość blatów oraz liczbę szuflad. Lady recepcyjne bardzo często pełnią funkcję schowków do przechowywania dokumentów, dlatego też w takim meblu powinny znaleźć się szafki oraz szuflady.

Gdzie sprawdzi się biurko recepcyjne?

Inną opcją obok lady jest również biurko recepcyjne. Taki mebel z pewnością spełni swoją funkcję przede wszystkim w niewielkich przestrzeniach. Warto jednak pamiętać o odpowiednim rozmiarze blatu, który pozwala na układanie najbardziej potrzebnych rzeczy, w tym wizytownika. Nie może zabraknąć również szuflad do przechowywania dokumentów. Zbyt dużo rzeczy trzymanych na wierzchu może bowiem sprawić, że na blacie zagości chaos, co z pewnością nie wpłynie pozytywnie na wizerunek firmy w oczach klienta.

Jakie powinny być wymiary lady recepcyjnej?

Kolejnym aspektem, jaki należy wziąć pod uwagę wybierając ladę recepcyjną, są jej wymiary. W tej sytuacji warto zwrócić uwagę zwłaszcza na metraż pomieszczenia, który będzie dyktował pewne warunki. Zbyt duże lady recepcyjne w małych pomieszczeniach mogą sprawić, że to stanie się optycznie mniejsze, a lada “przygniecie” całe wnętrze. Duże blaty z pewnością sprawdzą się w większych, minimalistycznych wnętrzach. Lada recepcyjna nie może być również zbyt wysoka, aby nie utrudniała rozmowy klienta z pracownikiem.